,"Evceğizim evceğizim ,sen saklarsın halcağızım.
Adamcağızım adamcağızım sen anlarsın halcağızım"
İnsana göre ev şekillenir, insan evde şekillenir ev insana geleceğe şekil verir.
Huzur dolu mutluluk dolu evin kendine göre bir havası bir terbiyesi bir yönlendirmesi olur.
Aynı şekilde parçalanmış ailelerin kırılmış ilişkilerin ayrılıkların olumsuz negatif bir havası ve yönlendirmesi olur.
Temelde iki farklı karakterin hemen hemen olumsuz sayılabilecek aile yapısından kaynaklı duygusal çöküşlerini burukluklarını acılarını sade günlük basit ama sürükleyici bir anlatımla işleyen bir roman.
Daha farklı kitaplarını da okuduğum yazar sade ve güçlü bir kalem.
Birilerinin derdi nasipsizliği başkalarına şükür sebebi olabiliyor.
İnsan bu hikayeyi okurken kendi ailesiyle olan ilişkilerini gözden geçiriyor ve kitap mutlu sonla bitsin de istiyor nitekim bitiyor da.
Merhamet empati Sevgi beklenti... Gibi değerleri duyguları çok iyi ayarlamak gerektiğini vurgulayan ifadeler var.
Güzel akıcı ve ders verici yönü ile tavsiye edeceğim bir kitap.
Not:
Belki bana göre olacak ama kitapta eleştireceğim konu; Meltem karakterinin nikahsız evlilik öncesi ferit'le birleşmesi.
Aile yapımızın gittikçe dağıldığı ,nikahsız ilişkilerin toplumu savurduğu bu dönemde oraya evlilik teklifi nikah koyulsaydı harika olurdu.