Zevkliydi:)
6/10
·376 syf.··
2026 1. kitabı
Bu kitabı romantik, çerezlik bir şeyler okumak istediğim için okumaya karar vermiştim. Bitirdiğimde zevk almış bir şekilde bitirmiş olsam da çok iyiydi diyebileceğim bir kitap değildi. Içindeki komik diyaloglar tatlıydı, karakterlerin arkadaşlıkları tatlıydı ve en önemlisi Adam ve Olive'in arasındaki aşk benim hoşuma gitti ve onların arasındaki kimyayı okumaktan zevk aldım. Sadece sahte sevgili olmaya karar vermelerinin sebebi çok saçma geldi ve ayrıca ilk bölümler çok sıkıcıydı hatta başlarda kitabı yarım bırakmayı bile düşündüm ama kitapları yarım bırakmayı sevmediğim için bir şans daha verdim. Neyse ki ilerleyen bölümlerde kitap daha akıcı bir hale geldi. Belki de içinde çok fazla olay, hareketlilik olmadığı ve genel olarak oturup konuştukları için sıkılmışımdır. Sonuç olarak çerezlik, romantik ve romantik klişelerle dolu olan bir kitap okumak isterseniz bu kitap tam kafa dağıtmalik bir tercih olacaktır.
Aşk HipoteziAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 20224,954 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.