Pehlevi rejimini destekleyen bir kesim var gerçekten denize düşen yılana sarilirmis.Pehleviler 1920 lerde devrimle gelip 1970 de gittiler sanki Osmanlı gibi uzun bir saltanat sürduler.bu süre içinde zaten İran kendi zenginliklerini kullanamiyordu ki tekrar bir devrim yaşandı aynı zamanda eski ismi Persia idi yüzyıllık tarihlerini temsil ediyordu.Bir kez daha Cumhuriyet in kıymetini anladık teşekkürler Atatürk