Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 01 Mart 2026 23:37 Şems-i Tebrizî – Aşkın Gözyaşları okurken beni gerçekten etkileyen kitaplardan biri oldu. Anlatımı çok akıcı, bu yüzden sayfalar hızla ilerliyor ama bazı cümleler var ki insanın içinde kalıyor. Okurken sadece bir hikâye okumuyorsunuz; aynı zamanda insanın kendini, hayatı ve bazı duyguları sorguladığı bir yolculuğa çıkıyorsunuz. Maneviyatın ve aşkın derinliğini çok güzel hissettiren bir kitap. Ben okurken gerçekten keyif aldım ve bazı yerlerinde durup düşünmeden edemedim. Bence okunması gereken, insanın içinde iz bırakan kitaplardan biri.