Kitabı bir arkadaşımın önerisi dahilinde almıştım. Fakat bana biraz fazla monoton geldi. Kendimi çok kitabın içinde hissedemedim nedense. Aynı konuşma, benzer konu ve döngüyü sayfalarca anlatıyormuş gibi bir izlenim oluştu. Cümleler çok karışık gelmese bile sayfalar o kadar zor ilerledi ki kitabı bitirmem resmen ayları buldu. Benim beklentimi karşılayan bir kitap değildi. İçinde hoşuma giden konuşmalar, cümleler geçti evet ama genel olarak biraz sıkıldığım ve sonunda çok etkilendiğim bir kitap olmadı maalesef.