10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2026 22. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 02 Mart 2026 09:54
Şimdiye kadar okuduğum en iyi distopik eser bu oldu diyebilirim. Baskıyı kendi üzerimde hissettim gerçekten. Empati yapmama bile gerek kalmadı yani! Halkın yaptıklarına, düşündüklerine, her şeyine karışan muhalefeti olmayan bir parti! Aman Allah'ım gerçekten korkunç! Winston ele geçirildikten sonra kitap daha bir etkileyici hale geldi. Korkuyu ve çaresizliği hissettim. Ben bu kitabı okumakta geç kaldım, okumayanlar okusun bence. Daha sonra tekrar okuyacağım.
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,3bin okunma
·
75 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.