kitap da fazla betimleme vardı biraz bunaldım ama sonu baya çarpıcıydı, ters köşe de denir belki. sonu gerçekten güzeldi ama işte bana göre tek sıkıntı betimlemeyle boğulmuş gibi biraz ama okumaya değer kesinlikle yani hayatınızda en azında bir kere okumalısınız bence