5/10
·168 syf.··
2026 3. kitabı
kitap da fazla betimleme vardı biraz bunaldım ama sonu baya çarpıcıydı, ters köşe de denir belki. sonu gerçekten güzeldi ama işte bana göre tek sıkıntı betimlemeyle boğulmuş gibi biraz ama okumaya değer kesinlikle yani hayatınızda en azında bir kere okumalısınız bence
Duygu ve Düşünce
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,6bin okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.