Tüm annelerin okumasını isterim… duygu geçişlerni öyle bir yazmış ki sanki ben yaşadım… gerçi yaşadım da… demek ki duygular ortakmış… bence bu kitabı bu kadar etkileyici kılan da… bence kitap yeterince övülmüyor… ben de açıkçası önyargılıydım instagramda takip edip kitabını aldığım bazı insanlar postta yazdığını kitaba aktarmış gibi geliyor o yüzden galiba bu kadar erteledim ama aşırı beğendim ve ceylan hanıma sarılmak istedim