Kitabın daha uzun olmasını isterdim, çok kısa ama bi o kadar dolu dolu güzel bir kitaptı. Mösyö İbrahim'in o sıcaklığı ve Momo'ya sahip çıkıp anasının babasının yapmadığı şeyleri yapması ve ona değer vermesi... En yakın zamanda filmini de izleyeceğim.