·319 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2026 20:18 Herkese Merhaba
Bugün sizlere O Hün kitabı yorumuyla geldim. Kitabın farklı bir anlatım tarzı var. Daha önce okuduklarımın dışında.
Ogün kitabın ana karakteri.
Kitap aslında Gündüz insanları ve Gece insanları diye ikiye ayrılırken birde son bölüm Ogün var.
Gündüz insanlarında Ogün plaza da çalışan günlük işini yapan birisidir, oldukçada uyumlu.
Ogün işten çıkarıldıktan sonra Eliza ile tanışır ve böylelikle Gece insanları bölümü başlar.
İkinci bölümde daha huzurlu bir Ogünle karşılaşıyoruz.
Üçüncü bölümde ise Ogünü tamamen tanıyoruz. Anne babası geçmişi, her şeyiyle.
Bol betimlemeli ve derin bir anlatıma sahip bir kitaptı. Bu tür okumaları sevenlerin ilgisini çekeceğini düşünüyorum.
Okuyacak olanlara keyifli okumalar.