Puan vermedi·72 syf.·
8 günde okudu
·
Okunma: 22 Mayıs 2018 04:23
·
2018 30. kitabı
Bülent Parlak
8.7/10 · 651 okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İzidiham'dan ötürü mü?
Sena Ç
Gönderi Sahibi
Izdiham ana sebebim aynen :) başlık bile merak uyandırıcı
Bir İzdihamsever olarak size bu haberi vermek zorundayım.. Bülent Parlak, zamanla iyi şiirler yazmış bir insan. Ben bu kitabını İzdiham Dergisi ile tanışmadan çok önce okumuştum. Orta ayarda bile değil. Hiç sevmez hayal kırıklığına uğrarsınız. Sevgili Huzursuzluğum da öyle. Bundan sonra çıkanları ben de okumadım ama dergideki şiirlerini çok kaliteli bulmaya başladığım için ümitliyim. :)
Sena Ç
Gönderi Sahibi
Ya üzüldüm şimdi:( dergideki şiirleri çok hoşuma gittigi için umutluydum.Zararın neresinden dönersek kârdır tabi:) uyarı için Cok saolun en azından beklentimi düşük tutup okurum:)