Puan vermedi·528 syf.····Okunma: 03 Mart 2026 21:24 Serinin ilk kitabı kadar akıcı ve güzel olduğunu söyleyebilirim ve bu kitaplar ve bu seri gerçekten ben de bu farkındalığı arttırmaya devam ediyor. Hepimiz hayatımızda farklı şeylerle sınanıyoruz ama kitaptaki bir cümle şöyle diyor. "Bir imtihan... Bu kadar güzel olabilir mi?" İnsan karşılaştığı imtihana güzel diyebiliyorsa demek ki bu imtihan çoktan kabul etmiş ve onun için savaşmaya başlamıştır. Keşke bu seriye daha erken başlasaydım :((