·216 syf.····Okunma: 03 Mart 2026 22:09 Büyük bir hayal kırıklığı... kadınlar dünyasının sadece annelik ve çocuk doğurmak üzerine kurulu olması kadınların kendi cinsel arzularının olmaması her düzenlerini anneliğe göre şekillendirmeleri ve 2000 yıldır erkek görmemiş kadınlar toplumunun tanrıyı erkek olarak düşünmeleri... kitapta erkek karakter çıkıp erkeklik sadece baba olmak değildir diyor ama koca bir toplumda bir tane bile anne olmak istemeyen kadın çıkmıyor öyle mi:/ Ayrıca kitabı bir erkek ağzından okumak onların sterotipik düşüncelerini ve neden böyle düşündüklerini sayfalarca okumak sürekli onlarla empati yapmaya zorlarken kadın karakterler çok sığ kaldı. Zamanında çok ses getirmiştir belki ama günümüzde artık geride bırakılması gerekilen düşünceler bunlar.