En Sevdiğiniz Şiir Hangisi :)
Şiirler, uzun zaman boyunca yalnızca insanların belleklerine yazılı olarak kaldılar.
Sayfa 26 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
·
1 +1'leme
·
4.095 Gösterim
19 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
"3. Şahsın Şiiri" benim favorim😊 Gözlerin gözlerime değince Felaketim olurdu, ağlardım Beni sevmiyordun, bilirdim Bir sevdiğin vardı, duyardım Ne vakit karşımda görsem Öldüreceğimden korkardım Felaketim olurdu, ağlardım Ne vakit Maçka'dan geçsem Limanda hep gemiler olurdu Ağaçlar kuş gibi gülerdi Bir rüzgâr aklımı alırdı Sessizce bir cigara yakardın Parmaklarımın ucunu yakardın Kirpiklerini eğerdin, bakardın Üşürdüm, içim ürperirdi Felaketim olurdu, ağlardım Akşamlar bir roman gibi biterdi Jezabel kan içinde yatardı Limandan bir gemi giderdi Sen kalkıp ona giderdin Benzin mum gibi giderdin Sabaha kadar kalırdın Hayırsızın biriydi fikrimce Güldü mü cenazeye benzerdi Hele seni kollarına aldı mı Felaketim olurdu, ağlardım ATTİLA İLHAN
kırgınım, saçılmış bir nar gibiyim sessiz akan bir ırmağım geceden git dersen giderim kal dersen kalırım git dersen kuşlar da dönmez, güz kuşları yanıma kiraz hevenkleri alırım ve seninle yaşadığım o iyi günleri, kötü günleri bırakırım. aynı gökyüzü aynı keder değişen bir şey yok ki gidip yağmurlara durayım. söylenmemiş sahipsiz bir şarkıyım belki sararmış eski resimlerde kalırım belki esmer bir çocuğun dilinde. bütün derinlikler sığ sözcüklerin hepsi iğreti değişen bir şey yok hiç ölüm hariç. aynı gökyüzü aynı keder. Behçet Aysan Çok sevdiğim şairim❤️📚
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
dağlar oda mı ordaydı. Ben onun adını hafızama almamış nedense. Işıklar içinde uyusun. Onları yakan yobazların soyları kurusun. 🤲🥺
Bozuk Saat Herkes seni sen zanneder. Senin sen olmadığını bile bilmeden, Sen bile.. Seni ben geçerken, Derim ki, Saati sorduklarında; Onu ”O” geçiyordur. Kimse anlam veremez. Tamir ettirmedin gitti derler şu saati. Ettirmek istiyor musun demezler. Bir bozuk saattir yüreğim, hep sende durur. Zamanı durdururum yüreğimde, Sensiz geçtiği için, Akrep yelkovana küskündür. Şu bozuk saat çalışsa benim için ölümdür. Bil ki akrep yelkovanı geçerse, Atan bu yüreğim durur. Bırak bozuk kalsın, hiç değilse; Bir bozuk saattir yüreğim, hep sende durur…
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Teşekkürler Hocam güzel şiir 🙏✨
Sözüm şiirlerin mükemmelidir. Sebahattin Ali
Kendi şiirim:)
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Mümkünse rica etsem 1 kuple paylaşır mısınız 😊