·110 syf.····Okunma: 04 Mart 2026 01:49 Herşeye karşı kayıtsız olmak nasıl bir duygu diye sorulsa tek söyleyeceğim bu kitap olurdu heralde. İçimde kayıtsızlığı hissettim diyebilirim çünkü bana çok uzak bir his. Ana karakterin başına gelen talihsiz kaza ( arkadaşlarının dediği gibi) beni üzdü kitabı okurken bir an ana karakter gibi olup kayıtsız kalmak isterdim. Çünkü şu an bir hafta bunu düşünüp kafamda kuracağım. Kitabın tek sevmediğim özelliği kısa oluşuydu.