Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 03 Mart 2026 08:54 Şermin Yaşar, sevdiğim bir yazar. Hikâye kitaplarının hepsini okumaya çalışıyorum. Hikâye türünde çok başarılı olduğunu düşünüyorum.
Tarihi Hoşça Kal Lokantası'nda kısa ve etkileyici hikâyeleri var. Kahramanların hepsi sıradan hayat içerinden seçilmiş. Karakterlerin iyi çözümlenmiş olduğunu söylemeliyim. İnsanı etkisi altına alan, altı çizilesi cümleleri var. Yazar, çok içten ve güçlü bir üsluba sahip. Ne anlatırsa anlatsın sizi mutlaka içine çekiyor. "Kaybetmek bizim işimiz" cümlesi bu kitabın ana özeti adeta. Herkesin kayıpları, acıları var. Peki kahramanlar hayat karşısında nasıl tepki veriyor? Her sorunun cevabı kitapta. Okumanızı öneririm.
İyi okumalar dilerim.