9/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2026 82. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 04 Mart 2026 11:33
Merhaba dostlar Bir öykü sever olarak bugün bir öykü kitabı getirdim size .Kısacık bir mola verin hayata ve bu öykülerin tılsımına kapılın . Kitap 4 bölümden oluşuyor.Adım ,geliş, müebbet ve U dönüşü. Klasik öykü kitaplarından farklı bir tarzı var. Bazen tek cümle özetlemiş aslında hikayeyi. "Zaman unutmaz Zamanla unutulur " gibi .Bu cümleyi uzun uzun anlatmaya gerek var mı?Bence yok ,kısa ve net .. Kedilerle ilgili hkayeler mevcut kitapta ki en sevdigim .Hele bir misafir öyküsü vardı ki hüngür hüngür ağladım. Hayatta pişmanlıklar var herkesin hayatında. Ama bu kitapta öyle güzel anlatılmış ki bu pişmanlıklar iyi kide yapmamış dedirtti bana öykülerde. Üslubun önemini bir kez daha anladım. Bir insana anlatmak istediğin şey ne olursa olsun ,üslubu daha önemli anlatacağından. Ya da beni boyle etkiliyor bilmiyorum. Ben çok büyük sıcaklık aldım bu kitaptan .Bazen kitap çok şey anlatır ama ısınamazsın ya ,ben bu kısacık kitaba ısındım. Velhasıl kelam ,herkes uyuduğunu sanıyor ama içimizden biri mutlaka uyanık .Vicdanı mı uyutmuyor, korkuları mı, sorgulamaları mı bilinmez ama uyanık ... Kitapla kalın dostlar .. Birimiz Hep Uyanık Sedef Özkan
Birimiz Hep UyanıkSedef Özkan · Yitik Ülke Yayınları · 202510 okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.