·788 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2026 13:35 Gizemli, uzun soluklu bir post apokaliptik kitap.
-Kitabın ilk kısımları oldukça yavaş, olayların en başından başlıyor. Ancak okudukça sizi içine çekiyor.
-Ana karakterimiz olan küçük kız Amy'nin ardında yatan gizemler sizi sürekli merakta bırakıyor, neler olduğunu anlamak, bilmek istiyorsunuz.
-Karakterler ise... sıradan diyebilirim. Amy ve yaşlı teyze dışında fazla ilgi çekici karakter yoktu. Ama evren ve zombilerin (viraller olarak geçiyor) gizemi gayet iyi yazılmış. Sürekli tam olarak anlayamadığınız bir şeyler oluyor ve ilginizi çekiyor.
-Uzun kitaplardan oluşan, 3 kitaplık bir seri. Devamını da kesinlikle okuyacağım.