5/10
·276 syf.··
Beğendi
·
2026 12. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Mart 2026 15:52
Kitapta zaman akışlarının hızlı olmasını beğenmedim. 6. kısımda sonlanan yer ile 7. kısımda devam edilen yer bana çok alakasız geldi. Bana göre kimse ikinci bir şansı hak etmez. İlkini adam akıllı kullandılar da ikincisi kaldı zaten. Gelelim kendi düşüncelerime: "14 yıl boyunca biri hayatınızda olmazsa sonrasında da olmaya gerek yoktur. Sırf sevgi var diye bunun güzellemesini yapamam. Açıkçası biraz tetikleyici... 'Bugün olmadı, doğru insandık ama yanlış zamandı.' Bununla kimse avunmasın.", "Yurt dışına kariyer vs. gidiyor diye ilişkinin bitmesi de saçmalık. Yetiştiğimiz ailede en bariz şunu görüyoruz: Nereye gidersek gidelim, en iyisi için gidiyoruz, kendimiz için gidiyoruz ama ailemizi bırakmıyoruz. Ailemiz hep bizimle. Kadın erkek ilişkilerinde bu konu nasıl bozulmaya sebep?.. Bu yaşıma geldim hâlâ anlamadım." (Bu kısımdan sonrasını daha sonra ekledim.) Karakterlerin anlayışı bana fazlasıyla abartı geldi. Bu abartıya ben çok rahat bir şekilde tepkisizlik diyebilirim. Evet sadece yurt dışı değildi ilişkilerini bitirmesine sebep olan. Ama nedenlerini de detaylı olarak görmedim yanlış hatırlamıyorsam. Ama bunun açıklamasının olmaması da bu kısmı böyle düşündürttü. Koskoca 14 yıldan bahsediyoruz. 14 hafta ya da 14 aydan değil. Kitabın sayfalarında aşklarından çok bana geçen şey hayatlarındaki monotonluktu.
Bir Şans DahaAlya Öztanyel · Dex Yayınları · 202093 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.