·211 syf.····Okunma: 04 Mart 2026 16:28 ilk başta anlatım dili çok ağır gelmişti ilerledikçe açıldı. kitabın ortasından sonuna kadar sürükledi beni. ihsanla ayşenin aşkını ilk başlarda beğeniyordum ama ihsandaki aşırı kıskançlık ve şiddete eğilimliği bunun aşk değil takıntı olduğunu düşündürttü. ayşenin sevip sevmediğinden emin bile değilim. milli mücadelenin içerik olarak daha baskın olmasını beklerdim. sonu da beni tatmin etmedi. yine de milli mücadeleye olan katkılarından Halide Edip’in kitaplarına düşük vermek istemiyorum. o yüzden 7️/10️