Daha yeni bitirdim gayet güzel kitap, Kitabı okurken insan kitabın içinde adeta kayboluyor bu kayboluş hissi aslında ana karakter olan Guy Montag’ın içinde bulunduğu karmaşanında bir yansımadır, Kitap bir distopyada geçmekte ve distopya sadece insanlığın mutlu olmasını istiyor lakin mutluluktan kastığı en ufak kötü düşünceye yer vermemek insanları mutluluk bahenesiylede kullanıyorlar, Bu dünyada itfaiyeciler yangınları söndürmüyor kitap yakıyor zaten Fahrenheit 451 kağıdın tutuştuğu ısı birimidir aynı zamanda benim söyleyeceklerim bu kadardı kesinlikle okuyun ve okutturun.