Hikâye boyunca çocuklara:
Endişenin normal bir duygu olduğunu
Duyguları konuşmanın önemli olduğunu
Küçük tekniklerle (nefes almak gibi) sakinleşilebileceğini
sıcacık bir dille anlatıyor
Yani aslında “korkma” demiyor; “korkunu anla ve onunla baş etmeyi öğren” diyor