·188 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2026 23:01 Öncelikle ben pek inceleme yapan biri değilim ama bu kitap nedensiz beni çok üzdü ve inceleme yapmak bu kitap hakkında biraz konuşmak istedim biri sırf dürüst entrikasız biri olduğu için dışlanıyor ve bu dışlanma öyle bir noktaya geliyor ki adam kendi ikizi gibi birini görmeye başlıyor ve ikizi adamın tam tersi mesela Bay Golyadkin özgüvensiz ve dürüst bir adamsa ikizi o kadar girişken ve dalkavukçu işin kötü tarafı şu ki hayalinde bile ikizi ona sırtını dönüyor onunla sürekli dalga geçiyor ortam içinde rezil ediyor kitap boyunca Bay Golyadkine üzüldüm ve onu dışlayan ve anlamaya çalışmayan kişilere kızdım bir insanı bir kişi bile anlasa veyahutta sadece canıgönülden dinlese yeterliyken kimse kimseyi anlamamak duymamak için kulaklarını tıkıyor.