·416 syf.····Okunma: 05 Mart 2026 21:53 İlk başta bir aşk romanı olarak başlamıştım kitaba. Ama gittikçe olaylar derinleşmeye ve okuyucunun bile kestiremediği bir yere gitmeye başladı.Samimin ailesinde herşey yolunda giderken tüm dikkatimiz meralin ailesine çevriliyor.Hele kitabın sonlarında yaşadığım o korkuyu hiçbir kitapta hissedememistim.Tek bir solukta okudum sonunu ve muhteşem buldum.Evet bilmediğimiz kelimeler çok ama bence bu kelimelerin açıklaması olmasa dahi cümlelerden birşeyler cikarirdik.Cok derine inmek istemiyorum ama meralin sonunun o olması bile tesadüf değildi eğer annesi ve samimin çocukları olduğu doğruysa