hiç durum hikayesi okumadım diye mi yoksa ilk dinlediğim kitap olduğu için mi emin değilim ama tuhaf bir kitaptı.. genel olarak başroldeki adamın sapık bir herif olmasından dolayı da olabilir..
tam bir ”durum hikayesi” idi ama. ona ne şüphe.
son olarak, karakterin “beni ben olduğum için değil, hayallerindeki kisiymisim gibi onlari kandirdigim icin beni seviyorlar” kismi etkileyiciydi.
6.5luk bir kitap