9/10
·248 syf.··
2026 30. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 06 Mart 2026 01:54
Kitap çok akıcı sade,içten ve bizdendi söyleme bilmesinlerdeki aynı akıcılık bu kitapda da vardı,çok sevdim.Okuyanlarin pişman olmayacagi bir kitap.Size belki abartı gelebilir ama kitabın son sayfalarında gözyaşlarım aktı :)
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,8bin okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.