·176 syf.····Okunma: 06 Mart 2026 07:27 İmam Gazali’nin en çok merak ettiğim kitaplarından birisiydi. Bu kitabını diğer (Kalbin Halleri) kitabına göre daha çok beğendim. Kitapta hadisler, kıssalar, peygamberimiz ve çevresinden alıntılar mevcut. Sıkmadan yormadan ilerleyen bir kitap oldu. Dilimize hakim olmamız gerektiği detaylı bir şekilde vurgulanıyor. İnsan bu kitabı okuduktan sonra kendine biraz daha çeki düzen veriyor. Daha az konuşmaya çalışıyor. Boş şeyler konuşmaktan uzak duruyor. Ağzımızdan çıkan her sözden sorumlu olduğumuz gibi imtihan da edilebiliriz. O yüzden ne konuştuğumuza dikkat etmeliyiz. İnsanın dilini dizginleyen bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim.