9/10
·232 syf.··
Beğendi
·
2026 21. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 06 Mart 2026 16:02
Kitabı ilk iki öykü hariç olmakla birlikte çok beğendim. Kitaba adını veren Bir Mars Destanı ve onun devamı olan hikayeyi; hikayenin anlatımında kullanılan teknik sebebiyle yani olaydaki anlatıcının, başından geçen olayları sonradan anlatması gibi bir yönteme başvurulduğu için pek sevemedim. Zira hem kahraman anlatıcı hem de bu monoton yöntem o hikayeleri benim için sıkıcı hale getirdi. Ancak sonraki beş öykü her yönüyle beni tatmin etti. Yer yer komik yer yer duygusal ve romantik hikayelerdi.
Bir Mars DestanıStanley G. Weinbaum · İthaki Yayınları · 2018773 okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.