·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mart 2026 16:02 Kitabı ilk iki öykü hariç olmakla birlikte çok beğendim. Kitaba adını veren Bir Mars Destanı ve onun devamı olan hikayeyi; hikayenin anlatımında kullanılan teknik sebebiyle yani olaydaki anlatıcının, başından geçen olayları sonradan anlatması gibi bir yönteme başvurulduğu için pek sevemedim. Zira hem kahraman anlatıcı hem de bu monoton yöntem o hikayeleri benim için sıkıcı hale getirdi. Ancak sonraki beş öykü her yönüyle beni tatmin etti. Yer yer komik yer yer duygusal ve romantik hikayelerdi.