Merhabalar,
Öncelikle kitabı genel olarak severek okuduğumu, sıkılmadığımı söyleyebilirim.Fakat bazı mantık hataları söz konusuydu.Kitapta çok güçlü bi krallık sisteminden bahsediliyor ve ona karşı gelen bir örgüt genel olarak bunun üzerinden konular işleniyor ama benim anlam veremediğim bazı yerler var 1. Olarak örgütün başındaki adam zaten içeride onu çok kolay bi şekilde öldürebilirlerken kitapta asla böyle ilerlemiyor o kadar işkenceye rağmen asla ölmüyor acı çeksin ölmesin ama bu kadar suça rağmen krallık öldürmek istemesine rağmen öldürmüyor ki bu saçmaydı 2. Olarak her seferinde bi kaçış bulabilmeleri de bana abartı geldi kitabın sonunda eftalya kadın karakter ihanet etti olarak gösterildi lakin ihanet yok çünkü kadın artık biriini kaybetmek istemedi ve çaresizdi devamı varmıs 2. Sini okumayı düşünüyorum merak uyandırdı.