Uzun zamandır kitap okuyamıyorum. Elim kitaplara gidiyor ancak tekrar nereden başlayacağımı bilemediğim bir dönemden geçerken yıllar önce çocukken okuduğum bu kitabı tekrardan okumak çok iyi geldi. İnsan yetişkin olunca bırakın yeni hayaller kurmayı, önceden kurduğu hayalleri bile unutup bir rafa kaldırıyor bazen. Böyle dönemlerde bildiğim yollarda yürümek, sonunu bildiğim filmleri tekrar izlemek, kitapları tekrar okumak bilindikliğin rahatlatan kollarına atıyor beni. İlk okuduğumda hissettiğim heyecanı tekrar hissetmek çocukluğuma götürdü beni. Hem betimlemeleriyle hem de akıcı diliyle bir solukta hiç sıkmadan kendini okutuyor. Kitapta geçen maceranın içinde kendini kaybederken kitabın üslubundan dolayı güzel bir kitap okumanın lezzetini de duyuyor insan. Özetle macera meraklılarına tavsiyedir.