Kitap klasik Zweig kitabı gibi ilerlerken sonlara doğru sapıttı. Aslında kitabın ortalarında kız kardeşiyle ilgili de sıkıntılı ifadeler vardı ama kitabın son bölümünde bariz bir şekilde pedofili ifadeler var. Affı yok ama’sı yok. Bildiğin sapıklık.. Bu kitabın toplatılması ve yasaklanması lazım.