Puan vermedi·366 syf.····Okunma: 07 Mart 2026 19:31 Okuduğum ve etkilendiğim en harika kitaplardan biriydi. Kendimi ağlamamak için mücadele verirken buldum. Bu kitap benim İclal Aydın'ın kalemini ilk tanıdığım kitap oldu. O kadar içten o kadar samimi, muzur, duygusal tarif edemeyeceğim bir dolu duygu yaşattı bana. Üç kız kardeşin müthiş hikayesini anlatıyor ev içini düzenini özel hayatını duygularını eksiklerini... Dizi izler gibi okudum. Çok başarılı bir kitaptı. Keyifli okumalar..