Ataerkil toplumların islam adını kullanarak kendi kültür adet gelenek görenek kurallarını koydukları coğrafyalarda maalesef kadınların dramı kaçınılmaz oluyor ama bu ne islam ne şeriat. İslam kadını her zaman yüceltmiştir aşağılayan sadece kötü kalpli işlerine nasıl geliyorsa öyle davranan insan müsveddeleridir. Çok üzüldüğüm hikayeler de oldu ama bunu hep Allah ve islamla bağdaştırması hoşuma gitmedi.