Puan vermedi·392 syf.····Okunma: 07 Mart 2026 22:42 Spoiler içerir..
Bütün hikaye bir evin içinde geçiyor..
Pauline’in insanın ruhunu daraltan iyimserliği ve Lazare’ın dillere destan çapsızlığı/faydasızlığı ile okuyucuyu sürekli “tamam artık, değişik bişey olacak” beklentisine sürüklüyor ama hikaye inatla evden çıkmıyor..
En kötüsü de tüm karamsarlığı ile olmadık bir yerde, yarım kalmış bir film gibi, müthiş bir final sonrası sonraki sezona devam etmeme kararı almış bir dizi gibi bitiyor kitap..
Sanki devamı yazılmış ama basılmamış gibi bir his bırakıyor insanın içinde..