Okurken ağladım kitap okumama hayatda ne yapmam gerektiğini ülke sevgisini ve bana daha çok şey katan bir kitap oldu. Ne zorluklarla ne mühaliflerle ne düşmanlarla ne de içimizdeki insanlarla uğraşmanın zorluğunu anlatan bir kitap. İnsanlık tarihinde böyle bir dahi bir elin parmağını geçmicek gibi gelir. Ve o da bize denk gelmiş. Değerini kıymetini bilmemiz gerekir diye düşünüyorum. Boşuna dememiş büyük adam. Türk milleti çalışkandır Türk milleti zekidir. Atatürk ve silah arkadaşlarına sonsuz teşekkürler.