Orhan Kemal'i böyle eleştireceğim aklıma gelmezdi :/
Puan vermedi·226 syf.··
2026 16. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Mart 2026 18:07
Evi yanan ateşi mi söndürür,kundakçının peşine mi düşer?Biz kundakçının peşine düştük:/Devam niteliğinde yazılmış son kitap Kaçak beklentimi asla karşılamadı,gerçek konudan kopup bambaşka bir yere gitti,kursağımda kaldı desem yeri :/ Orhan Kemal'i çok seviyor olmam eleştirmeme mani olamayacak sanırım..Konudan kopması dışında ayrı bir derdim daha var.İlk iki kitapta da yoğun bir şehvet,cinsel arzular işlenmiş bunda sıkıntı görmedim.Belli bir kesimi ya da kafa yapısını okura daha iyi tasvir etmek için tercih etmiş olmalı fakat bu son kitapta gerçekten sabrım taştı.Sayfalarca saçma sapan iki insanın ha oldu ha olacak cinsel arzularını okudum,bi yatında bitsin artık noktasına geldim.Bir diğer hususta 12,13 yaşında komşu evin kızına değinilecek ve asla konuda cinsellik yok ama yine de ilk tarif neden "geniş kalçalar,beyaz bacaklar,iri memeler!".."akça pakça güzelce bir kız" desen de olur mesela..O kadar yersiz o kadar gereksiz buldum ki sabrım taştı!Sanat vandalı olduğumu lütfen düşünmeyin ki zaten Orhan Kemal gerçekten çok severim ama bunları da söylemesem olmazdı. Arka kapakta "umuda inancı yitirmeme,iyimserliği koruma" dese de ben hiç birini bulamadım.Keşke ikinci kitapta bitseymiş.Çok üzgünüm böyle bir inceleme yazmak ben de istemezdim :( Güzel kitaplara çıksın yolumuz.. Orhan Kemal Kaçak (Hanımın Çiftliği 3)
Kaçak (Hanımın Çiftliği 3)Orhan Kemal · Everest Yayınları · 2023818 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.