10/10
·592 syf.··
Beğendi
·
2026 79. kitabı
𝗔𝗿𝗵𝗮𝘃𝗶𝗹𝗶 ~𝗺𝗲𝗱𝗰𝗲𝘇𝗶𝗿~ Herkese Merhabalar... Sizlere çok ama çok severek okuduğum bir kitap ile geldim. Yazardan daha önce üç kitap okumuştum. Ama bu kitap bambaşkaydı. Her sayfası, her karakteri yüreğimi hop hop hoplattı desem yeridir. Kurguda akıcılık on numara beş yıldızdı. Duygular geçiyor, olaylar alıp beni tam merkeze yerleştiriyordu. Aslında uzun lafın kısası okuyucuyu ziyadesiyle doyuran bir kitaptı. Tabi ki seri ve devamı olacak ve de hiç bistmese diyeceğim serilerden olacağı kesin. Karakterler arasında olan o diyaloglar aman Allah'ım yandık yandık. İkili arasında olan uyumu bırakın, ten uyumunu bile o eşsiz anlatım ile hissettik. Açık vermeyen, acaba bırakmayan, sürükleyen bir enfes kitap okudum. Bir okuyucu olarak da kitabın kapağını kapatınca iyi ki okudum demek gibisi var mı? İyi ki okudum ve siz de okuyun derim. Unutmadan hemen yetişkin içerik olduğunu ekleyeyim. Hazel ve Tekin Kaçırılıp tutsak edilen Hazel bir şekilde o gemiden kaçmayı başarıyor. Ama bunu yapanların amacı da hedefi de belli kurtuluş ise yok. Hele ki söz konusu ailesi ise onlar ile tehdit edilmiş ise Hazel'in de yapamayacağı şey yok. Her ne kadar bu yol karanlık ve tehlikeler ile dolu olsa da. Kimsenin ulaşamadığı o isme ulaşmak ve yardım istemek için ise düşünmez. Tekin Bozboran... Güçlü, kararlı, ulaşılmaz ve mafya. (Belki de düşmandan onun için daha tehlikeli çünkü işin içinde kalp girmeye başlayınca işler değişir.) Ama ulaşır ulaşmaz ise aradığı destek ve yardım kabul edildi. Tabi işler de ister istemez değişti. Ama Tekin canı pahasına koruyacağına dair sözünü verdi. Hazel şimdi tüm gözlerin üzerinde olduğu, güce hükmeden bir mafya liderinin yanında olunca başka bir hedef oldu. Çünkü Tekin'in zaafı olarak görüldü ve işler resmiyete dökülmeden(koruması altına girebilmek için isminin verilmesi ve sevgilisi olması gerek) korunması ise imkansız ama gönül rızası ile olsun istiyor. Daha doğrusu Tekin sahte değil gerçek olsun istiyor. Yanmayalım da ne yapalım biz. Ama kolay olacak mı? Derseniz ki zaten kolay olsa olmaz değil mi? Neler yaşanacak neler? İddia ediyorum soluksuz okuyacaksınız. BA-YIL-DIM.
Arhavili 1Burcu Büyükyıldız · Ephesus Yayınları · 2025249 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.