N

@Hisli1okur
Eğer biri kardeşlik seviyesinde davranmıyorsa, onu zorla o yerde tutmaya çalışma. Kalbindeki yerini bir kademe geri al. Önce arkadaş yap. O da olmazsa sadece tanıdık olarak gör. Böyle diyordu İbnü`l-Cevzî Hatırlı Satırlar kitabında.
·1 alıntı·
187 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.