·264 syf.····Okunma: 09 Mart 2026 11:31 Yazarın ilk kitabıymış. Sanki bir çocuk yazmış gibi bir anlatım. Sürekli kendini tekrarlayan cümleler. Modernist bir yazar olduğu, dilbilgisi üzerine cesurca deneylerin başlangıcı olduğu yazıyor. Bence başarısız bir deney. Farklı bir anlatımla gayet okunabilecek öyküleri katlettiğini düşünüyorum. Bazı diyalogları atlayarak okudum. Laf dalaşına girmiş iki çocuğu dinler gibi. Anlatılmaz, okuyunca fark edilir. Tavsiye etmem.