Doğruyu söylemek gerekirse kitap akıcıydı. Orhan pamuk iki benzer efsaneden yola çıkarak bir kurgu oluşturmuş. Benim kitaptan çıkarımım bir şeye fazla anlam yükleyip kendini kaptırmamak gerektiği çünkü zihine ne verirsen ona evrilirsin karakter ve fiili olarak. Cem yıllarca etkilendiği bu iki efsaneye o kadar kendini kaptırmıştı ki kendini o efsanenin içinde buldu en sonunda