İçinde birçok hikaye bulununan, bazıları keşke biraz daha uzun olsaydı dedirtecek kadar heyecan ve merak uyandırıcıydı, bazıları ise 'ne okudum ben?' dedirten cinsten bir anlam çıkaramadığım bölümlerdi. Genel itibariyle de uzun bölümlerin hatrına okunabilecek bir kitap..