5/10
·68 syf.··
2026 3. kitabı
Kitap başlangıçta çok dikkatimi çekti. Karakterin bir adama aşık olması ve onun içindeki duygular gayet güzeldi. Ama sürekli ve yıllarca seven taraf olup bu kadar değersizlik yaşaması her şey güzeldi demesi çok sinirlendirdi beni. Çok sevemedim beni daha çok sinirlendirdi kitap. Belki lisede okusaydım severdim ama ileri yaşta okunacak bir kitap değil Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.