𝗔𝘀̧𝗸 𝗕𝗲𝗻𝗶𝗺 𝗛𝗮𝗺𝘂𝗿𝘂𝗺𝗱𝗮 𝗩𝗮𝗿
Herkese Merhabalar...
Sizlere severek okuduğum serinin ilk kitabı ile geldim.
Uzun zamandır okunmak için bekliyordu.
Dedim okuyayım.
Sonra da dedim neden daha önce okumadım.
Beni kitaplıkta bekleyen kitaplar hep bu sözü söylemeye itiyor.
Ama her kitabın da bir zamanı var.
Demek ki bu zaman okunması gerekiyordu.
Okurken ne eğlendim ama ya
Yok böyle bir karakter dedim.
Zekilik ve saflık arasında o ince çizgide gidip gelen Reyhan ile sayfaları hızla çevirmemek elde değil.
Kız sen ne güldürdün ya beni.
Hem hala böyle saf duygular içeren gözü işinde olan hedeflerinde yürüyen güçlü kadınları okumak da ayrı güzel geldi.
Reyhan ve Ali Eren
Reyhan Göbekli Mimarlık Fakültesi'nden birincilik ile mezun olurken tek hedefi vardır hayali olan aşçılığı yapabilmek.
Üç ağabeyi olan Reyhan babasının gözbebeğiydi.
Şimdi birinci olmuşken İstanbul'dan gelen iş teklifini de kabul etmemek olmaz.
Hayallere giden her yolda yürümek mübahtır.
Reyhan da uçak korkusuna rağmen Erhan, Serhan ve Seyhan abilerinden ve üzerine kurdukları otoriteden kurtulmak için tek başıma biner.
Her türlü çenesi düşük olan Reyhan korkunca daha bir çenesine vurur yanında olan hiç tanımadığı adama ise hayallerini anlatır.
Tabi mimarlığı onun için hedefe giden yolda bir araç olduğunu söylemesi ne bilsin ki ileride karşısına çıkacak.
Ahh Reyhan ahhh...
Sırlarını, hayallerini anlattığı adam şirkette karşısına çıkmasın mı?
Çalışacağı şirketin inşaat mühendisi ve patronun yeğeniydi.
Reyhan açtı ağzını yumdu gözünü konuşturdu tatlı dilini ve bir şans istedi.
Hayalleri farklı yaptığı iş farklı olan Ali Eren'e kabul ettirdi.
Hem mimarlık yapacak hem de aşçılık kursu alacaktı işi hiç de kolay değildi.
Bir yandan da üniversitede aldığı fazla kilolar için planları vardı.
Yavaş yavaş da aşk geliyorum diyor Ali Eren'in kalbini çalıyordu ahhh bu kız zeki diyoruz ama söz konusu aşk ve hisler olunca görmesi eeepeeyyyy uzun bir zaman aldı.
Ehhh Ali Eren'in de kabul etmesi uzun sürdü.
Bu arada her şey karışan ESS'ler yani abileri onlar da aşkı bulunca pamuk gibi olmasınlar mi?
Ayyy bir de illa gıcık bir karakter olup, patronda gözü olan havalı tipler olur ya hahah işte o da Aylin.
Ama Reyhan ona pabuç bırakır mı?
Ahh be kızım az daha gözünü açsan diye diye okudum oraları ama tadı da orda zaten.
Okurken gülmek, eğlenmek, kahkaha atmak isteyenler bu kitap tam size göre.
Önce mesajları olan altı çizilecek satırlara yer verilen harika bir kitaptı iyi ki okudum.
#aşkbenimhamurumdavar #seldacacomments