·344 syf.····Okunma: 10 Mart 2026 13:55 Son zamanlarda hangi kitaba başlasam hayal kırıklığı oluyor.
Seninle Eterde Yalnız da maalesef benim için öyle bir kitap oldu.
Okurken acayip sıkıldım. Günlerdir elimde süründü; bir türlü akmadı.
Başları çok durağandı, ortalarda biraz hareketlendi ama sonra yine aynı sıkıcılığa döndü.
Bir aşk hikâyesi olduğu söyleniyor ama ben okurken pek aşk hissedemedim.
“Hani aşk nerde?” diye düşündüm açıkçası.
Hatta konusundan bile bahsedecek hâlim yok.
Sanırım artık anladım ki bu tarz kitaplar bana göre değil. Ben galiba daha çok klasik edebiyatın insanıyım.
Kısacası ben sevemedim. Tavsiye etmiyorum.
Sevgiler…