O Kadar Çok Eksik Yanı Var Ki... 5 puan bile fazla oldu.
5/10
·520 syf.··
2026 12. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 10 Mart 2026 18:47
Öncelikle kitabin devami nerede??? Ne kadar saçma ve eksik bir son oyle. Cok sasirdim bittiğine bir anda. Yazamamis. Gercekten yazamamış. Olmamis. Yani bunun bir dram hikayesi olmasını bekliyordum. Afganistan'da bir kadin olmak nasil, bunu okumak isterdim. Hadi bu konuyu işlemedin de oradan kaçan çocukları olan bir kadinin hayat hikayesini anlatayim dedin, e o da yok. Ne okudum ben? Bomboş uzatılmış, birbirinden kopuk 520 sayfa kitap. Spoiler Icerir Taaa en basta Freiba küçükken yaşadıklarını okumak isterdim. Noldu o sevdigi çocuğa? Noldu üvey kardesine? Orada hikaye yarım. Derken kaçmaya başladınız, neden hikaye senin olmaktan cikti da oglunun hikayesine dönüştü? Kitap ana kadin karakter fikrinden cok cok uzaklaşmış. Afganistanda baska neler oluyor, neden kocanı aldılar götürdüler? Neden Afganistan hayatını bu kadar es geçtin? Neden bize yasatmadin orada yasanilanlari? Sadece sokakta oglu ile hastaneye gitmeye çalışırken bir olay gorduk. Baska da bise yok. Yine eksik. Yunanistan'dan Ingiltere'ye nasil gittiniz, neler yaşadınız neden bu kadar ustunkoru geçtin? Hani Freiba'nin hikayesi ama Fereiba yok... Zaten birçok seyi atlamis. Hep kisa kesmiş. Ne hassa 520 sayfa tutmuş, cok ilginc. Ay zor bitirdim icim şişti ya. Ben de sanıyorum ki dram hikayesi okuyacagim. Yine hayal kırıklığı. Final desen çöptü. En azından oglu ile kadin bir kavussaydi. O da yok. Ne tamdı ki zaten?
Ay DüşerkenNadia Hashimi · Arkadya Yayınları · 2024525 okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.