Çok duygusal, etkileyici bir romandı. Yeri geldi tebessüm ettirdi, yeri geldi gözlerimi yaşarttı. Beni kitaba bağlayan ise okurken aynaya bakıyormuşum gibi hissettirmesi oldu. Kendimizden parçalar görmek mümkündü. Daha fazla konuşmaya gerek yok. Kesinlikle okunması gereken kitaplar arasında olmalı. Bahçıvan ve ÖlümGeorgi Gospodinov