Aynı gökyüzünün altında
Sen gittikten sonra zamanın akışı bile değişti sanki. Günler geçiyor ama bazı anlar hâlâ aynı yerde duruyor. Birlikte güldüğümüz o küçük anlar, sıradan sandığımız konuşmalar, gözlerinin içindeki o tanıdık sıcaklık… Hepsi kalbimde hâlâ canlı. İnsan bazen birini kaybettiğinde anlıyor aslında ne kadar sevdiğini. Seninle kurduğum hayaller, birlikte yürüdüğümüz yollar, geleceğe dair söylediğimiz o küçük cümleler… Hepsi içimde yarım kalmış bir hikâye gibi duruyor. Sana kızamıyorum. Çünkü seni düşündüğümde aklıma hâlâ güzel şeyler geliyor. Belki de bu yüzden kalbim seni bırakmayı hâlâ tam öğrenemedi. Çünkü bazı insanlar hayatımızdan gitse bile, kalbimizin en sessiz yerinde yaşamaya devam eder. Eğer bir gün gökyüzüne bakarken benim aklına geldiğim bir an olursa, bil ki ben de aynı gökyüzünün altında seni düşünmüş olacağım. Çünkü bazı sevgiler bitti denilse bile aslında sadece susar… ama kalpten hiç gitmez.
Alıntı
·
107 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.