Yok artık ...
🎵Her sevginin sonunda gözyaşı mı olacak? Ayrılığın ateşi hep mi beni yakacak? Tükendim sevdanın uçurumlarında, Sarıldım sevgi diye boşluklara; Yok artık sevmek, yok artık sevişmek, Çılgınca bağlanıp acı çekmek! 🎵 [ 👨‍🎤Deniz Arcak; YOK ARTIK, şarkısı; 1993]
Müzik
·
46 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Not: Şarkının tüm sözleri bu kadardır ve 2 tekrarla bitirilmektedir şarkı… Deniz Arcak’ın yeni(2025) keşfettiğim güzel şarkılarından…
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Birlikte okunabilecek bir alıntı/m: #266781932 .