🎵Her sevginin sonunda gözyaşı mı olacak?
Ayrılığın ateşi hep mi beni yakacak?
Tükendim sevdanın uçurumlarında,
Sarıldım sevgi diye boşluklara;
Yok artık sevmek, yok artık sevişmek,
Çılgınca bağlanıp acı çekmek! 🎵
[ 👨🎤Deniz Arcak; YOK ARTIK, şarkısı; 1993]