·268 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Mart 2026 00:00 Akıcı, sade, güzel bir dili var.
Ancak yazıldığı dönem itibariyle, topluma inememiş aydın bakış açısı biraz rahatsız edici.
Yobazlık kavramını daha çok dindarlar üzerinden vermeye çalışması ve yaptığı alıntılar da "ayrıştırıcı" olarak algılanabiliyor.
Toplumun önde gelen sözüm ona aydınlarının, iktidara göre şekillenmesinin nasıl gerçekleştiğini görmek adına da iyi bir eser olduğunu söyleyebilirim .
Okuması genel itibariyle keyifliydi. İletişim konusunu zaman zaman tekrar etmekte fayda var :)