Kitabımızın adı
Çırpınıp İçinde Döndüğüm Dünya
Yazarı Şükrü Erbaş
insanın iç dünyasına bakan sakin ama çok derin bir kitap...büyük olaylar anlatmaktan çok insanın içinde olanları anlatıyor
yalnızlık kırgınlık sevgi hayatın ağırlığı…
Bu kitap öyle hızlı okunup geçilecek bir kitap gibi değil. Daha çok bazı cümlelerde durup düşündüren insanın kendi hayatıyla bağlantı kurmasına neden olan bir kitap. Okurken ben de bazen böyle hissediyorum dedirten satırlar çok fazla.Ayrıca dili oldukça sade ve samimi
Ama o sadeliğin içinde güçlü bir duygu var.Bu yüzden okurken sanki birinin içini dinliyormuş gibi hissediyorsun...Bana göre bu kitap İnsan ruhunu anlatan düşündüren ve altı çizilecek cümleleri çok olan sessiz ama etkisi uzun süren bir kitap...Beni etkileyen altını çizdiğim cümleler den birisi de şu oldu...İnsan bazen en çok kendi içinde kaybolur...Bu cümle kitabın ruhunu çok iyi yansıtıyor. Çünkü kitap boyunca yazar insanın dış dünyadan çok kendi içindeki düşüncelerle ve duygularla mücadele ettiğini anlatıyor. Okurken insan kendini sorguluyor geçmişini düşünüyor ve bazı duyguların aslında ne kadar tanıdık olduğunu fark ediyor.
Bu yüzden bu kitapta birçok okur için en etkileyici şey olaylar değil insanın iç dünyasını anlatan o kısa ama ağır cümleler oluyor...